Kanske bäst man postar den i rätt forum
mBrowser är ett litet projekt jag började med så smått en gång för ett bra tag sedan nu.
Det är en flik-webbläsare som gör att man kan ha flera flikar med separata fönster för surfandet. Eftersom Mozilla och Opera har dessa funktioner så övergav jag idén
Men för dig som kanske inte orkar ladda ner eller vill ha en flik-webbläsare som är 100% MSIE kompatibel så kanske någon har glädje av min lilla grejj.
Filen är 150k stor och kräver ingen installation.
Några kända buggar
knappen "surf" öppnar den inskrivna adressen i det senaste fönstret och inte i det aktiva ("gamla" flikar kan man alltså inte ändra url i)
Det går inte att ta bort flikar, men alla försvinner om man starta om programmet.
För framåt och bakåt använd högre musknapp för att få upp en meny likvärdig den i MSIE.
"öppna i nytt fönster" fick jag inte att funka, den öppnar istället ett nytt vanligt MSIE-fönster.
För att öppna något i ny flik får man kopiera genvägen och mata in den i adressfältet
Man kan inte trycka "enter" i adressfältet och hoppas på att något händer, man måste tyvärr trycka på "surf" knappen med ett musklick.
Webbläsaren är som sagt helt likvärdig MSIE och kan hantera cookies och allt möjligt sådant.
I övrigt så är den ganska effektivt interface (typ finns bara ett adressfält och flikraden.. inte massa skit

)
Jag har tyvärr förlorat källkoden i en hårddiskkrash så jag lär inte fortsätta på projektet eller kunna göra några modifikationer på den. Allt som finns kvar ä Build 26 av den